Lite om igår

Eftersom jag är en glömsk groda glömde jag att skicka över bilder från igår från älsklings mobil till min. Så det kanske kommer i framtiden. Förmodligen inte. Men kanske. Fina bilder dock.


Gårdagen var i alla fall totalt awesome! Vi kom fram till Helsingborg vid halv fem och strosade sedan omkring i staden i två och en halv timme. Kändes väldigt lustigt att vara i Danmark, förlåt Skåne menar jag (var ju danskar överallt). Hittade en mysig pizzeria där jag tillbringade tiden med att hindra mig från att fnittra åt killen som dissade arbetsförmedlingen på grov skånska medan älskling käkade inbakad svampäckelpizza. Alias Capricorsa.


Klockan sju sållade vi oss till kön utanför stället vi skulle in på, fick ett fint grönt arbmandsgrejs och jag hittade de perfekta platserna (skämtar inte, de var BÄST, jag har typ inbyggd radar eller något). Eftersom jag var pank och älskling skulle köra blev det inget beställt från baren förutan ett glas vatten. 10 kronor... rena rånet. Men fanns ju faktiskt en liten vissen citronskiva i så credit till bartendern. 

Självklart fick jag grönt, jag är ju groda faktiskt. Det lurviga i bakgrunden är min hunds svans ifall det är oklart.

Efter en timmes väntan steg han upp på scen. Mannen som uppenbarligen inte klippt längden på sitt hår på väldigt länge var fantastisk! Jag satt och diggade med och blev upprymd som ett litet barn. En magisk kväll helt enkelt. 


Skulle kunna skriva ut hundra mer roliga grejer men jag är helt slut i huvudet. Så det får bli en annan gång. Kanske. Förmodligen inte. Men kanske. Nice kväll dock.


"Du är svår att leva utan. Jag är svår att leva med." De bästa meningarna på hela konserten...


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0