We are family, I got all my sisters with me!

Har tre helt underbara systrar, som förtjänar lite hyllning!






Tina

Dina kommentarer måste vara bland de bästa som finns, du borde skriva en bok! Vackrare tjej får man leta efter, speciellt om man ska hitta någon som har ens hälften av den underbara personligheten som du har. Grym på att laga mat, grym på att trösta och framförallt grym på att flamsa omkring med mig tills vi kiknar av skratt. Du är den bästa storasystern man kan önska sig, tack för att du finns. <3










Cecilia

Cissi du har seriöst den snyggaste stilen någonsin. Kort eller långt hår, du är så sjukt fin oavsett. Är stolt över att vara storasyster för en av de bästa småsystrarna i världen. Vem vänder jag mig till för tips om kläder och hår? Vem var det som mitt under den mest sorgliga delen av titanic kom inspringande i vardagsrummet iklädd en gympadräkt och trosor på huvudet? Du var galen och underbart skön redan som liten och har förgyllt mitt liv något oerhört. <3








Louise


Eftersom du är yngst och minst - får du störst bild. Var ska jag ens börja? Vid din galet härliga humor eller vid din awesomea talang när det gäller att måla och skriva? Du kan vända en dålig dag till en bra på nolltid och allt du behöver göra är att titta flirtigt på mig och säga "puss puss". Du är smart, vacker och är nog en av de mest godhjärtade människorna jag känner. Mamma skämtade inte när hon kallade dig "kattmamma", du har alltid brytt dig om alla. Keep on rocking lillsyrran. <3

Kommentarer
Postat av: lollo

aw <3

din blogg är nice !

2011-03-17 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0