Slutet av ännu en dag

Shit vilken produktiv dag!


  • Somnade totalt 4 gånger på fysiklektionen. 

  • Pluggade matte med Tommy efter skolan, och lyckades lösa tre tal på två timmar. 

  • Skulle söka till högskolan, men var för lat för att kolla igenom alla olika utbildningar. 

  • Skulle borsta håret efter en dusch, orkade inte.

MEN! Lyckades låna hem två böcker till en uppsats i Engelska C som jag ska skriva. Insåg i och för sig att den ena är totalt värdelös och att den publicerades på 50-talet... känns inte jätteaktuell. 


Bra bokfynd grodan!


Sämst bokfynd grodan.

Fun fact: Ovanstående bilder togs med hjälp av min högra stortå. 

Nu ska jag klia hunden bakom örat, håll tummarna för att jag orkar lyfta handen. Memo till grodan: Sov mer än 2 timmar på natten. 


Yours sincerely invisiblefrog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0