Veckor av plugg senare...

Efter att ha för första gången faktiskt LÄST exemplen i matteboken så lyckades jag lösa inte bara uppgifter utan SJTÄRNUPPGIFTER (alias, vg - mvg nivå). Grodan stolt. 


Dagen har varit otroligt seg. Först vaknade jag inte av min väckarklocka så fick stressa ihjäl mig för att hinna till en filosofilektion där vi egentligen inte gjorde någonting. Sedan flummade jag i biblioteket med Daniel i tre timmar på håltimman. På fysiklektionen somnade jag... igen... tycker synd om min lärare där faktiskt. Så nu sitter jag här och försöker traggla orealistiska tal som får mitt huvud att snurra.


Once upon a time. My room looked like this. 




Now.....




It looks like this:


Man skulle kunna kalla det för "naturlinjens läxförbannelse". Men jag kallar det bara ostädat.


Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0