1 done, 4 to go

Så var filosofiredovisningen klar. Det blev några panikattacker, några ordsnubblingar och lite pinsam tystnad men läraren tyckte det gick bra så jag bestämmer mig för att det gick awesome. 

Känns skönt att vara ett steg närmre slutet av alla prov. Nu gäller det att tagga för provet i buddhism på torsdag, Matte E slutprovet på fredag, Samhäll B provet (muntligt - THANK YOU LORD!) och sist men absolut inte minst Fysik B slutprovet nästa onsdag.


Sedan är jag en fri groda.


I alla fall i några månader. 


Idag är det norsk fisksoppa i skolan vilket resulterar i att hungrig groda inte får lunch. Det suger.


Nej jag har inget vettigt att skriva, nej jag vet inte heller varför jag bloggar och nej jag vet verkligen inte varför du sitter och slösar bort tid på att läsa det här. Gå och gör något produktivt istället. 


Yours sincerely invisiblefrog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0