Fashion frog

Min pojkvän gnällde om att jag inte bloggat på ett tag. Problemet är att eftersom jag för tillfället bara håller på med fysik, matte, fysik, matte, filosofi, matte, dricka energidricka och somna över religionsboken så känner jag att jag inte har något att blogga om som faktiskt är utav intresse. 


Så jag frågade min käraste om vad tusan det är meningen att jag ska skriva i det här inlägget. Då föreslog han att jag skulle skriva om vad jag har på mig idag. 


Jag är ju verkligen en modebloggare menar jag så såhär entusiastisk blev jag av den idéen:





Men för sakens skull: Idag har jag på mig ett par slitna saker som någon gång varit tights från allas vår fjortisaffär nummer 1 (G-T), ett alldeles för stort lila linne från... mammas garderob, "svart" hoodtröja från Cubus komplett med två uppsättningar av vita hårstrån (från både katt och hund!), strumpor med prickar på och hål i och tillsist ett par slitna fake converse från kalkonlandet (Turkey that is) som stinker fotsvett.



Så, då var det nerskrivet. Då blir min pojk glad och jag kan återvända till att plugga fysik de 2 timmar som är kvar innan han dyker upp med bilen för att göra mig glad. It's a win, win, situation!


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0