I made it

Efter timmar av nötande av människans fysiologi under tre dagar har jag äntligen tagit mig igenom alla sidor. Hur jag klarade det?









Med lite hjälp av en magisk sak som kallas energidricka.
Det vita på bilden är där för att jag alltid velat måla så. Nu har jag gjort det. Det var inte så coolt som jag trodde.


För att fixa min fräscha och unika frisyr gör följande:
  • Tillbringa minst tre dygn med det värsta skolämne du vet.
  • Sov mindre än 6 timmar per natt under 2 veckor innan i förebyggande syfte.
  • Under tiden du studerar - klia dig i huvudet med jämna mellanrum. Var tredje sekund borde räcka.
  • Tvätta absolut INTE håret under tiden.
  • Somna över skolarbetet och vakna av att en katt ligger och leker med ditt hår.
Grattis! Du har nu lyckats skaffa dig skolans coolaste hår.

För er som vill gå ytterliggare ett steg upp i coolhetstrappan kan med flit hälla någon kletig sörja på random ställe i håret och låta det torka. Tro mig - du kommer slå folk med häpnad.



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Daniel

shit va ballt hår. Måste komma ihåg tipsen!

2011-05-09 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0