Jisses amalia, har grodan handlat?

Gårdagen var totally awesome! Champagne, cider, vindruvor, mina älskade potatisklyftor med sås (<3) och mercichoklad. Jag älskar verkligen min prins, han är awesome.


Lite pinsamt att jag hade hällt i mig tre glas champagne när han var på sitt första...


Idag har vi (alltså grodan och prinsen) fått gjort massor av saker!
Men jisses vad jag börjar låta som... en fjortisbloggare... ogilla.

Aja, här följer en liten lista. För listor är kul. Speciellt när man gör de själv. 

Vi har:
  • Eventuellt valt ut datorn jag ska köpa (har ju lämnat tillbaka min älskade Kurt... så snart kommer Kurt den andre!), Johannes köpte ett spel han velat ha och fick det till extrapris!
  • Gått omkring på IKEA och kollat på saker till lägenheten + ätit en rätt äcklig fransk hotdog.
  • Varit på HM där jag köpte två tunikor och ett skärp för att senare dra iväg till Kappahl där jag köpte en asnice väska!
  • Handlat mat
  • Sist (eller ja... gjordes egentligen först) diskat.
Handlade förbövelen med kort för första gången i en klädbutik... ja jag har märkliga fobier. Typ att handla med kort, att växla pengar och att ta för mycket tårta i formella sammanhang.
Nu ska vi snart laga mat och göra bananmilkshake. Awesome!


Oroa er inte, så fort jag inte har ett liv igen så kommer bloggen fyllas av långa fundersamma grodinlägg. Förhoppningsvis är jag inte för präglad av alla fjortisbloggar...


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0