Kocken grodan

Idag fick jag ett infall att äggröra och bacon hade varit nice som frukost. Sagt och gjort, på med stekpannan och i med allt. 

Blev det gott? Inte direkt.

Blev jag mätt? Mättare än någonsin.

Var det värt det? Inga kommentarer. 


Fast det här bevisade i alla fall någonting. Jag kan laga mat om jag så vill, jag undviker det bara helst. Antar att jag måste lära mig det innan jag flyttar hemifrån, så jag övar i Johannes kök.


Då får jag inte skäll om det blir fel.

Sen får jag njuta av att se hans plågade min när han tvingas äta upp det jag åstadkommit. Det gör min dag. 


Det finns en bild till inlägget, den är bara osynlig. Coolt va?


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0