Meaningless

Har inget vettigt att säga därför kommer här de patetiska bilderna på mina födelsedagspresenter som jag sa att jag aldrig skulle ta. Hoppas ni orkar fortsätta komma tillbaka någon dag då jag faktiskt orkar skriva något av värde.


Presentkort på HM








Random stekpanna.







Sötaste klänningen från HM.






Sötaste shortsen från HM. (Smygreklam för HM for the win.)






Godaste parfymen från älsklingen!






Älskling nummer 2! <3






Fint kors på en så inte fin hals. Suddig bild... mästerfotografen när det gäller mobilkameror.






Kort från söta Natta!






Kort från älsklingen. Han har skrivit så romantiskt att jag rodnar!




Fick inget kort på Lars Winnerbäck skivan, kortet från familjen eller på pengarna pappa satte in på mitt kort som ska gå till en väska.

Men för blubbfisks skull: nöj er!


Nu ska jag fundera ut om det är värt att skriva ett till inlägg som faktiskt är meningsfullt. Troligen inte.



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0