Nyklippt och lycklig

Efter att en väldans snäll Tommy bjöd på pizza (du är en ängel!) åkte jag hem för att belöna mig själv med en klippning (ja okej då, bokade tid långt innan jag visste om att jag fått MVG i Matte E).


Jag har ju världens bästa frisörska så detta är resultatet.





Ingen BH. Holy macarony, mjukporr?! Snarare noporr.





Och så här såg det ut med studentmössa på. För jag vet att ni så himla gärna vill se det.


På väg att fånga en fluga med tungan.



Eftersom det är kul med bilder får ni en från igår också. Visst är jag snäll?




MUMS?! Tror jag dissar flugan för det här faktiskt.


Grodan duktig. Grodan lyckades göra smulpaj med blåbär. Prinsen blev glad.


Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och fundera på om jag ska färga utväxten idag (och sabba min nya frissa direkt) eller om jag ska göra det imån (och sabba min nya frissa lite senare).


P.S. Till prinsen: nöjd nu? Du kan få en länk också bara för att, bara du köper en lyxshake till mig från MAX imån, kattfisk?  http://www.minvision.blogg.se/ D.S.



Yours sincerely invisiblefrog



Kommentarer
Postat av: Lina

MUMS med paj!!

2011-05-31 @ 18:58:36
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0