Random text

Jag vet skam på mig som har världens sämsta uppdatering. 


Men jag sitter upp till öronen i skit (läs studier). Håll ut i tre veckor till sen får ni åter plågas av mina funderingar i livet. 



Sedan har det inte hänt något som varit värt att uppdatera. 


Eller jo. 


Jag fick MVG på samhälls provet och när jag kom hem igår fanns det tre olika sorters glass i frysen och blåbärspaj. Det gjorde i alla fall min dag.


Ojoj! Exakt en månad till studenten idag! 


Men blubbfisk också... inte köpt någon klänning än ju?! Hm... hur mycket skit tror ni man får om man kommer i rosa mjukisar? Mycket? Tusan då.



Yours sincerely invisiblegfrog

Kommentarer
Postat av: Calle

Bara gör det Mia!

Rosa mjukisar är grejen!

2011-05-12 @ 09:29:00
URL: http://denfriamannen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0