Sjukish...skolkish

Sjukanmälde mig precis. 

Eller okej, giltigförklarade min skolk antar jag att man kan kalla det. 

Innan ni dömer så vill jag gärna förklara varför jag dissar skolan idag.

  1. Hela min klass är i huvudstaden och jag skulle bara behöva gå på två lektioner (individuella val), helt ensam.
  2. Dessa lektioner är lagda som första och sista - med en håltimma på 5 timmar mellan sig.
  3. Min prins skolkar också - inte samma sak på högskolan men ändå.
  4. Jag har faktiskt lite ont i stortån.
Så yeah - sjukanmälning it is.

Lite sjuk ser jag väl ändå ut att vara? Inte? Tusan då.


Ska jag vara en fjortisbloggare när jag kommer hem från prinsen och ta kort på alla presenter och lägga ut bilder i bloggen? 

Det hade jag kunnat göra. Om det inte var för problemet att jsg inte har någon bra kamera och faktiskt inte heller någon vidare lust. Så ni får en lista till idag! Lyllo er!

Grodans presenter
  1. Väldigt fin sommarklänning (med blommor på of course)
  2. Ett nytt kors!
  3. En stekpanna.
  4. Presentkort på HM.
  5. Pengar till en ny väska
  6. Ett par lila shorts - i fel storlek. Ska fixas så fort som möjligt.
  7. En hårtork! Kärlek på det.
  8. Godaste parfymen från älskling<3
  9. Lars Winnerbäck CD från Natta! TACK!
Tre kort: En med en ros på från familjen, en med en osmickrande bild på mig från Natta och tillsist världens coolaste grodkort från älskling. 


Har aldrig fått... så få men dyra presenter tidigare. Spännande.


Tänk såhär: om lite mer än en månad får jag studentpresenter. HA.



Totalt meningslöst inlägg ja - men blubbfisk på er om ni inte gillar det.

Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0