Update

Jag lever.


Men det är knappt.


Fysik B slutprov imån liksom samt att skoldatorerna ska lämnas in. Detta lämnar mig med 4 problem
  1. Begränsad åtkomst till dator, därmed internet och därmed bloggen.
  2. Har cirka två timmar på mig att skriva en engelska novell imån och skicka in.
  3. Jag kommer inte längre ha min älskade Kurt hos mig.
  4. Jag har fruktansvärt många onödiga håltimmor i skolan för tillfället som kommer bli ännu mer outhärdliga när jag inte kan göra något annat än rulla tummarna och bita på tånaglarna.
För att avsluta blir det lite goda nyheter!

Fick MVG på projektarbetet! WIHOO!


Nu ska jag försöka få några timmars sömn innan provet, wish me luck!


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0