Sa någon betyg?

Idag hörni. Idag har det hänt grejer. Var ska man börja?


Först drog jag och Lina till Swedbank för att jag skulle fixa en dosa så jag kan ha koll på mina pengar. Den mest otrevligaste, nedrigaste och bitchigaste kärringen NÅGONSIN "hjälpte" mig genom att dumförklara mig för att jag inte ville avsluta mitt konto på nordea och öppna ett nytt på Swedbank. Fuck off pissmyra liksom.



Detta är Hugo. Han gillar inte heller pissmyror så han ska skita i hennes brevlåda.

Vi tog oss så småningom ut ur lokalen levande (men det var på gränsen) och knallade vidare till matsalen. Efter att jag ätit de småledsna potatisbullarna insåg jag att det här var sista gången jag åt lunch i skolan, vi har nämligen ledigt fram till studenten nästa fredag, och då blev jag sentimental. Än värre blev det efteråt när vi städade ur skåpen och lämnade in nycklarna. Mitt älskade skåp som funnits där i tre år ska bli kladdad på av någon annan.... snyft.


Sedan var det ett väldigt springande runt hela skolan för att få reda på betyg. Resultatet blev följande:


  • Filosofi A - VG (kunde fått MVG sa han? Wtf?)
  • Fysik B - VG (thank you lord!)
  • Samhäll B - MVG (okej den var väntad)
  • Religionskunskap A - MVG
  • Svenska B - MVG
  • Matte E - MVG (ingen vet hur det gick till ?!?!)

Nu väntar jag nervöst på vad jag får i biologi b, läraren ska förhoppningsvis maila någon gång idag.


Galet galet... grodan är inte så korkad ändå.



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Hampud

Bra jobbat !!!

2011-06-01 @ 08:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0