Dagens "fräckis"

Killar brukar ofta på morgonen inse att de har ett stående problem. Då är det bara att tag i det och dra en slutsats.


Hahahahahah....



Emma och jag

(Bilden är tillägnad världens bästa Emma som av någon märklig anledning dras till varelser med två pucklar ;) <3)

Jag har tråkigt ja. Borde egentligen plugga. Men fuck that (maha). Nej nu ska jag skärpa mig.


Måste leta efter några satser i matteboken först bara. 


Nej nu har de här dåliga skämten nått sitt klimax. 



Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker nästan jag är snyggast på bilden? Eller vad säger du? ;) hahah klockrent när ja skicka den till dig :D

2011-11-23 @ 19:36:28
URL: http://Emmakristiansen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0