19 vs 33

Skulle gå från bussen hem till mina föräldrar i fredags. På vägen mötte jag ett gäng 12-14 åringar (svårt att avgöra nuförtiden), 5 killar och en tjej. Helt plötsligt vräker en av killarna ut sig.


"Ey är du Richards mamma"



Eh... ja... eller nja... eller nee.


Så vad tycker ni bloggläsare. Ser jag ut som en mamma med en son Richard?






För att ge ungdomarna, förlåt barnen, lite cred. Jag hade faktiskt klippt lugg. Och hade glasögon. Samt en röd kappa. Om det skulle göra någon skillnad. Förmodligen inte.


Tänka sig... jag som inte ens börjat pensionsspara än.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Hampus

Gud vilken fin bild!:)

2011-10-16 @ 21:16:44
Postat av: Tina

Snarare som en mamma som har en son som heter Jurgen ;)

2012-12-26 @ 00:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0