Om IKEA säger så, måste det vara sant

Tog en paus från tentaplugget (har tentavecka just nu) igår och drog till IKEA tillsammans med prinsen, Emma och Marcus. Köpte köttbullar och matsalsbord (okej prinsen bjöd på köttbullarna) och kände mig riktigt vuxen och nöjd.

När vi kom ner till lagret och kassorna fick jag dock en smärre chock. Julgranar och pynt. ÖVERALLT.

Att de börjar med julpyntet nu redan i oktober, innan det ens varit den där fruktansvärda "klä ut sig göräckligt och snylta på grannens godis" tiden, innebär självklart bara en sak.


Julen ska börja firas redan nu. 


Och jag är inte sämre än att jag lyder IKEA. Så idag har jag tillsammans med en kopp cappucino och matteboken sällskap av julmusik. 









http://www.youtube.com/watch?v=BmfXYNPeamc&feature=related


Yours sincerely invisiblefrog




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0