Dagens "morgon"-fundering

När jag käkade svartmyror framför killarna på dagis räknades jag som cool.
Skulle jag sätta mig på gatan idag och käka myror hade jag räknats som galen.
Är senso
När jag käkade svartmyror framför killarna på dagis räknades jag som cool. 


Skulle jag sätta mig på gatan idag och käka myror hade jag räknats som galen.



Obäddad säng + O'boy med daimsmak. Life at its finest moments.


Sensomoralen av det torde väl då bli att alla som är coola som små blir galna som vuxna?

Eller så är det helt enkelt så att vuxna har glömt bort hur gött det är att sluka insekter. Ja så måste det vara. 


Yours sincerely invisiblefrog



Kommentarer
Postat av: Elin

Klok tanke, Mia! Snyggt perspektiv på det hela... jag funderar på vart jag befinner mig någonstans :O

2011-09-20 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0