Screw bokmässan

Blev ingen bokmässa. Inte värt att stå i den kön för att kolla på böcker. Kan jag lika gärna sitta och kolla på min bok i organisk kemi liksom.


Istället besökte vi världskulturmuséet!



Vi gillar fri éntre!



Cirklar som snurrar (så ni inte tror att jag är en värdelös fotograf)



Okej jag erkänner. Jag är en värdelös fotograf.


Efter muséet åt vi en jättemysig lunch bestående av kycklingbaguette (baguette med kyckling, curry och majonäs är min absoluta favorit, så ni vet vad ni ska bjuda på alltså). Sedan bar det iväg hem till Sävedalen där vi strosade omkring på den pågående marknaden. Jag blev kär i sockervaddsmaskinen, chokladhjulen och alla glada barn. Johannes ville gifta sig med den lokala bokhandeln. 



Vill man bli barn igen eller vad? Hoppborg <3



Nu ska vi försöka plugga lite båda två. Får väl se hur det går. 







Ha de' gött haj! Som min syster brukade säga. Innan snorungen flyttade till Stockholm. Nu låter det mera "Ha det så väldans trevligt". Tur att jag älskar henne ändå <3


Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0