Systrars födelsedagar

Två av mina vackra systrar har fyllt år! WIIHOO! Släkten blir äldre...

Min kära storasyster fyllde 21 den 29 augusti men det blev inget tårtkalas då den ack så fina förrädaren flyttat till Sveriges baksida för att gå på bibelskola... får inte träffa henne förrän i jul :( men grattis älskade Tina <3 Längtar tills du kommer hem!


Fina Tina <3


Nu i tisdags fyllde min yngsta lillasyster 14 år! Fjortis... Nejmen sötnos :') Grattis Louise!


Hon kunde inte släppa min present under hela dagen <3


Jag vet, så bäst eller?



Bara gör't


Alla mina pengar... förutom de 10 000 jag har på mitt konto då.


Skrev det två minuter innan jag gav henne kortet. Skills eller?
Det låg alltså 50 kronor i kortet... se föregående bild.



"Hey vart försvann mina chips?!"/ Lollo


Nu till något ledsamt... min älskade kissemiss Maja har skurit upp magen och har fått besöka herr veterinär :( Hon går nu med krage och är allmänt deprimerad.


<3


Och nu. Det ni alla väntat på. Den officiella egobilden.




Varsågoda.


Yours sincerely invisiblefrog




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0