Underbart

Tycker om mitt liv just nu. Fått nya vänner, haft nya erfarenheter och skaffat mig saker att engagera mig i som inte börjar på int och slutar med egraler. Läser dock inte någon mattekurs just nu men de små rackarna envisas med att dyka upp i kemiteknik med.


Är glad. På riktigt. Shit, hur länge sen var det man kände den känslan egentligen?



Bilden förresten, togs någon dag innan jag åkte till Estland förra året. Gissa vem som ska till Tallinn igen nästa tisdag? Un to the der to the bart. Underbart. 

Nu ska jag iväg och hämta tvätten. Käka nu mycket kakor medan jag är borta. Dels för att kakor är gott och dels för att det kommer reta gallfeber på de ni bor med eftersom det smular så förskräckligt. Hur kul är det inte att reta gallfeber på folk menar jag?


Yours sincerely invisiblefrog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0