1:a advent

Glad första advent! 
 
Hur ska ni tillbringa söndagen? Pepparkakor, lussebullar, julmust och adventsljusstakar som gnistrar från lågan av det första ljuset? Eller kommer ni ligga i protest med handen innanför byxlinningen, glo på dåliga tv-serier och rapa ostbågar?
 
Själv ska jag strax iväg till jobbet för en mysig familjegudstjänst med barnkörer, drama och adventsfika. Efter det ska förhoppningsvis jag och Johannes iväg till Jul på Liseberg och mysa (eller ja, jag ska mysa, han kommer förmodligen bara ta en massa bilder). 
 
Jag köpte förresten en grå möss/keps liknande sak med rosett på Åhléns igår, vad tycks?
 
 
Okej den syns inte så bra men man kan i alla fall hinta rosetten. Inte illa pinkat må jag själv säga. Me gusta.
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0