Alltså, typ, hej.

Tjenixen. Sitter hemma i Göteborg och försöker klura ut vad jag ska packa. Åker till Johannes i Linköping i helgen och på måndag drar vi vidare till Stockholm och skålar in det nya året. Sedan ska jag chilla nån dag i Linköping, panikåka bussen hem och galet stressad tvätta och packa om inför fem dagars kurs med de andra volontärerna. Vad gör man inte för att få en nyårskyss av något som inte har fyra ben, morrhår och svans. 
 
Här är lite bilder. Sjukt nice. Nästan. Summering av julafton. 
 
 
Kom hem i lördags och skulle bädda sängen efter order av mamma. Möts av de här två.
 
 
Bad de vänligt att flytta sina rövar. Fick laserblicken och "jag är för söt för att flytta på mig"-blicken. 
 
 
Imponerades lite smått över Cecilias julklapp till sin kille. 
 
 
Fick kameran snodd av syster yster. 
 
 
Klämde på andras paket. Hehe. (Ha inte så dirty minds!)
 
 
Rev ner skitplastgranen. 
 
 
Blev skrämd från vettet av de här två. 
 
 
Romantisk julklapp från pojkvännen. 
 
Hängde lite i kyrkan, käkade mat och godis och checkade in en galen anka utan byxor vid tre tiden. Det var väl ungefär allt jag gjorde under julen. Så nu vet ni det.
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0