Andra advent

Glad andra advent!
 
Idag testade jag att ta på rött läppstift och leka fjortisbloggare. Först ut i dagens inlägg blir en outfitbild gone wrong (med andra ord fail). (Ja jag gör en fjantposé med flit.)
 
 
Sedan försökte jag mig på en "titta jag har hårstrån som har hamnat fel i mina glasögon" - bild. Jag vet, bara ett ljus är tänt men det är för att jag väntar på rätt klockslag att tända ljus nummer två. Duh. 
 
 
Tillsist blev jag lite för ivrig och började flirta med Örjan. 
 
 
Slut på wannabe fjortisbloggare bilder. 
 
Johannes är äntligen tillbaka i götet igen efter att ha varit borta hela helgen och därför bestämde jag mig för att överraska honom med adventsmys hemma hos mig. 
 
 
Det finns pepparkakor och saffransgifflar med men det kan jag inte ta kort på fattar ni väl. De har jag fullt upp att käka på. 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 

Kommentarer
Postat av: Cebit

Snygga bilder: ) du passar i rött läppstift: ) ser riktigt party ut :)

2012-12-11 @ 07:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0