Eko

Hej alla hörande människor, jag har precis joinat eran skara. 
 
Nästan i alla fall. Träffade en väldigt lugn och trevlig läkare som försökte sitt bästa för att minimera smärtan men det gjorde ändå sjukt ont när han spolade (eller ja... dammsög) mina öron (tänk dig att någon tar något vasst och kör rätt in i örat på dig - den smärtan). Hade tydligen riktigt mycket öronvax, ehe. Nu när jag hör igen hör jag dock inte normalt, utan det är som att jag hör FÖR bra. Det ekar något otroligt och minsta ljud kan bli olidligt (en unge kom med overall och jag trodde jag skulle dö av ljudet som uppstod när benen gneds mot varandra). 
 
Hoppas på att det försvinner snart annars blir jag orolig för att jag kanske har skadat trumhinnan ändå. 
 
 
Bjuder på en klassisk bild från förra året när jag och Emma fikade eftersom jag är trött efter sjukhuset och ser allmänt skabbig ut i mjukiskläder för att palla ge er nytagna bilder. 
 
Efter sjukhuset passade jag och min ekosuperhörsel på att shoppa julklappar igen (för att få det överstökat innan helgen) och simsalabim var fem klappar till köpta. Nu, efter lite våld, är de även inslagna och jag känner mig lite lagom mallig över att vara hyfsat färdig så tidigt. 
 
En vecka till julafton, vem mer än jag räknar ner dagarna?
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0