Gästinlägg på g!

Go' morron go' morron som vi säger i götet.
 
Idag lyckades min handledare att tajma in ett telefonsamtal till mig exakt samtidigt som mitt alarm gick. Skills eller? Ska iväg och jobba och tagga inför tvätten ikväll (yaaaaaaaay) men ni kommer få det roligt ändå! Den alltid så fina Emma http://emmakristiansen.blogspot.com/ ska nämligen gästblogga hos mig ikväll (YAY)! Jag ska ge mig på att gästblogga hos henne och är redan nervös då jag har i snitt 4 läsare per dag och hon någonting på 50 kanske? Ehe. Pressure. 
 
 
Nu måste jag verkligen få upp Johannes så jag kan få bädda min bäddsoffa *hämtar en kavel och lite silvertejp* (mohahaha).
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0