Nervös

BU!

Nej förlåt skrämde jag er med min plötsliga närvaro? 
 
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering men jag har ett bra skäl. Eller nja bra och bra, det är ett skäl åtminstone. Lathet tror jag det kallas. I fredags jobbade jag sista dagen innan min tre veckor långa semester och det känns helt okej i nuläget. Inte dött av tristess än men vi får väl se hur det fortskrider. 
 
Igår köpte jag några julklappar och slog in sådär lite halvfult med mycket tejp, gammalt och billigt papper samt trassligt snöre. Tanken som räknas eller hur? Känns rätt bra att ha få köpt några åtminstone så att jag inte behöver panikhandla allt på fredag. 
 
Idag har jag inte åstadkommit mycket mer än att gå upp vid 14:30, duscha och dricka varm choklad med marsmallows. Såna dagar är rätt sköna att ha ibland de med. Framförallt för att hålla morgondagen så långt borta som möjligt. För gissa vad? (Nej jag har inte klippt mig, gammal bild.)
 
 
Imån måste jag ställa väckarklockan ändå. Ska vara på lundby sjukhus 11:40 för att träffa en läkare angående mitt öra och efter lunch göra ett hörseltest. Jag som har en släng av sjukhusfobi är mer än nådigt nervös.
 
Gaaaah. 
 
Vill inte. 
 
Blubbfisk. 
 
Ska fortsätta skjuta upp morgondagen nu. Kanske kommer the en through the years part two ikväll, vi får se. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Emma

De kommer gå kanon bra på sjukhuset! Bra att du äntligen tar tag i det :) å vad de gäller del 2 så ser jag fram mot det! De ska bli kul att läsa ;) lite press bara :D <3

2012-12-16 @ 18:38:06
URL: http://Emmakristiansen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0