Shopping, Liseberg och köldskador

I fredags träffade jag den alltid så underbara Malin för fika, shopping och tjejsnack. Jag som nästan aldrig shoppar kläder hade med mig en expert och vips blev jag två klänningar rikare och 500 kronor fattigare. 
 
Vero Moda - 199 kr
 
H&M - 299 kr 
(Eftersom jag mitt klantarsel glömde mina förbannade rabattkuponger.)
 
Längst in i pappas klädkammare - 0 kr
(Man fick till och med damm på köpet!)
 

Ska försöka köra stenhårt på julstämning här hemma eftersom allt jag fick från Liseberg idag var:
 
  • Köldskador (jag tar inte ansvar för viss överdrift i användandet av det ordet).
  • En våffla (tack Johannes, pusspuss och annat puttinuttigt par skriver till varandra).
  • Nöjet att fnissa åt att Johannes hade istappar i skägget (som sagt, pusspuss).
  • En vink från Lisebergskaninen (blev helt till mig).
  • Väldigt pinsam tystnad när jag skriker "Hej Henrik!" till en person som tydligen hette Gustav. 
Men julkänsla? Nej det fick jag då banne mig inte! Så den får jag se till att fixa själv. Inleder med tomtebjörnen Örjan här ovanför vars enda uppdrag är att se söt och julig ut. Ett jobb han verkar ta på allvar. 
 
Nu ska jag öppna lucka nummer två i den här saken:
 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0