Typ tja, hej, läget osv.

Tjollahopp! 

De senaste tre veckorna har jag haft fullt upp med mina sista konfirmander i Stora Höga. Underbar grupp på 5 tjejer med skön humor måste tilläggas! Jag kommer börja som volontär i en församling i Göteborg nu i höst och har därför inte tid att fortsätta som fadder/fadderledare i the Big High. Är galet taggad. Lite sådär ultramegasupertaggad. 

Hoppade ju av Chalmers (om mamma läser: uppehåll) och det är nog det bästa beslutet jag tagit! Inget illa menat mot skolan men kemiteknik var inte min grej. Teknik var inte min grej. Trots att jag älskar matte. Funderar på väldigt många andra alternativ till nästa år när volontäråret är över: gymnasielärare, översättare och/eller tolk, teaterhögskola (ehehe I wish...), ekonom, någonting i kyrkan etc. Lite läskigt när man inser hur mycket utbildningar som finns. Lägger allt i Guds händer och ser vad som händer (lek med ord, me gusta).
 
 
 
Nu tänkte jag fortsätta med dagens morgonuppdrag - väcka Johannes. Med tanke på att jag vaknade 4 imorse och såg att han fortfarande inte gått och lagt sig då känns det rätt hopplöst. 


Yours sincerely invisiblefrog
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0