En grodas bekännelser



5 saker jag gillar
  1. Jesus
  2. Människor i min närhet
  3. Godisgrisar från Malta som innhåller 100 % fruktjuice
  4. Bra hårdagar
  5. Grodor!


5 saker jag ogillar
  1. Varma grönsaker
  2. De flesta grönsaker
  3. Likör- och marsipangodis
  4. Att svettas (lukten ingår)
  5. Att inte komma i tid


5 saker jag ångrar
  1. Allt dumt jag gjort mot mig själv
  2. Allt dumt jag gjort mot andra
  3. Att jag inte levt livet fullt ut
  4. Att jag spydde ner Emmas och Marcus soffa (sorry guys)
  5. Att jag tillåtit folk skada mig


5 saker jag är stolt över
  1. Att jag är mig själv
  2. Mina betyg
  3. Att jag sällan dricker alkohol
  4. Att jag aldrig rökt
  5. Att jag alltid tog den minsta tårtbiten vid mina syskons födelsedagar


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0