Mina mål och drömmar

I söndags fick jag en fråga.

"Om du fick välja, hur skulle ditt liv se ut? Vilka mål och drömmar har du?"

Just då svarade jag att jag inte hade några drömmar eller mål överhuvudtaget, att jag inte brydde mig om mitt liv för så mycket annat har gått åt helvete ändå. Men under andakten i kyrkan så sjöng vi en lovsång och jag blundade. I det ögonblicket fylldes jag av en värme och ett ljus dansade framför mina ögonlock. Jag kände Jesus närvaro och hur han sa att han går med mig, att jag är Guds älskade barn och att jag är värdefull.

Ganska så häftig känsla om jag får säga det själv. Så jag har omvärderat lite i mitt liv.


Mina mål
  • Acceptera och älska mig själv
  • Få en närmare kontakt med Gud
  • Hitta min plats i världen
  • Älska livet

Mina drömmar
  • Gifta mig, få barn och bilda familj
  • Bo i en bostadsrätt eller villa (inte viktigast)
  • Resa
  • Jobba med något jag älskar
  • Leva livet till fullo











Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0