Uppdatering

Sitter på fysikföreläsning i kemihuset (paus, yay) och tänkte bara göra en snabb uppdatering om mitt liv (mer detaljer i framtiden).

  • Jag har haft/ har en jobbig period av diverse anledningar.
  • Igår kom min räddning då jag kom i kontakt med Jesus (smaka på den ni!)
  • Idag har jag bestämt mig för att ansöka till kyrkans volontärår i Göteborg.
  • Blir jag antagen och trivs kommer jag hoppa av Chalmers helt och satsa på att vidareutbilda mig i kyrkan.
  • Jag käkade chips till frukost.

Den sista punkten är viktig. Känns som jag behöver gå emot sundhetsidealet och beach 2012 bullshiten som hetsar människor att förändra synen på sig själva (från "du är bra" till "gör du så här blir du bättre"). Blubb.


Nu måste jag slänga ner datorn igen och lyssna på babbel om vågfysik. Oyeah. 


Yours sincerely invisiblefrog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0