Virrtankar

Har för första gången bäddat bäddsoffan i min nya lägenhet. Mysigt och lakanen doftar sådär ljuvligt efter en omgång i tvättmaskinen. Tryggt. 


Käkat en tredjedels pizza till lunch och choklad till middag (kosthållning ftw) men det förtjänade jag efter den helvetesmorgonen jag haft idag. Kemitenta fem timmar. Gissade helt seriöst på allt. Antar att jag får skylla mig själv eftersom jag inte pluggat något men har haft noll motivation hela läsperioden. 


Tänkte egentligen ladda upp bilder från lägenheten men vill inte gå upp från värmen under täcket för att hämta kamerasladden så det får bli en annan dag.

På lördag har jag mattetenta och det känns verkligen inte bra. Jag älskar matte men man får seriöst inte ens chans att förstå i det tempo vi kör (för att inte tala om att idioterna slagit ihop två kurser så man blir snurrig i bollen) och det gör att min motivation återigen är i noll. Kanske borde jag bara inse att jag är korkad och hoppa av? 


Sjukt virrigt inlägg men har så mycket i huvudet på samma gång just nu. 



Tänker avsluta denna meningslösa text med torr kemisthumor:

"Hey can you any chemistry jokes?"

"Na"




Kemihunden (också känd som etanol, ni vet det där folk älskar att tortera sina kroppar med)


Ehehehe... öh ja.


Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0