Jantelag. Nästan i alla fall

En grej som är bra med mitt jobb är att det alltid finns frukt där. Söt och ljuvlig och välsmakande och saftig och vacker och... 
 
Jag är hungrig, om det inte kommit fram ordentligt. Skulle kunna käka en hel fruktskål (inklusive skålen) men kände att jag inte kunde mäkta med att roffa åt mig mer än två små mini bananer förut. Jag tycker faktiskt inte att man ska ta mer! Tänk det som en ny form av osynlig jantelag:
 
"Tar du mer än två frukter?! Vem troooor du att du är egentligen? Är du bättre än oss och förtjänar mer frukt?! Ha? HA? Nä du, kom ner på jorden va. Annars ska jag personligen klämma ut saften ur de där apelsinerna rätt in i dina ögon varje dag i 6 månader framöver! Burn baby burn."

Okej. Kan ha överdrivit en smula. 
 
 
Det är nog bara 4 månader. 
 
Burn baby burn. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0