Bye bye candy...

Jag ska göra ett test i veckan. Jag ska verkligen försöka allt jag har. Testet gäller fram till lördag. 
 
  • Inget godis (jag vet, redan där är jag nästan körd)
  • Ingen saft (inga större problem då vatten smakar hundra gånger bättre)
  • Inga bakverk och dylikt (sämsta grejen med jobbet - fika, fika, fika)
  • Ingen pizza, donken eller dylikt (hemlagat for the win)
  • Inga förbaskade chips (chipsomanen inom mig gråter) 
  • Inga frosties, honungspuffar eller crunchy ( :( )
 
Det här är bara för att bevisa för mig själv att jag KAN leva utan godis varje dag. Sedan tänker jag inte leva på salladsblad och vatten direkt men det finns så mycket GOD mat att njuta av som inte är sockerbomber, dags för mina smaklökar att få jobba lite. Sen allmänt är det lite pinsamt att som vuxen inte ens ha testat en tredjedel av alla grönsaker samt fortfarande peta bort det mesta av det som ligger på tallriken. 
 
Ljuvliga grönsaker... oh wait. Damn it. 
 
Sedan det där med träning. Alltså, jag är en såndär som tar en sak i taget. Palla chocka kroppen allt för mycket. 
 
Sen är jag lite för snål för att köpa träningskläder om jag ska vara ärlig (vilket jag i de flesta sammanhang brukar vara). Ehe. 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh godis, dör.
Puss från din Lina som är död efter att ha ätit kyckling-baguette!

2012-11-12 @ 19:42:53
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0