Go'morron go'morron

Ligger i min gamla säng hemma hos familjen med en hund liggandes över mina ben. Hon luktar gott. Tänkte att det är ytterst viktig information för er att veta så jag säger det igen. Hon luktar gott.
 
Eller ja inte för att jag känner så mycket lukt just nu. Vaknade med täppt näsa och illamående. Mamma tjötar om någonting med ingefära men jag tycker det låter förfärligt. Då härdar jag hellre ut. Jag har slagits mot förkylningar förut och damn it jag ska vinna igen! 
 
 
Jag är en segerviss groda! (Ja det är min pojkvän och hans hatt i bakgrunden, elegant som bara den). 
 
Insåg just att det ser ut som att någon boxar mig på bilden, Coolt. 
 
Är det förresten ocoolt att säga coolt? Finns det någon åldersgräns eller är det bara ett visst år då kidsen bestämde att nu är det bara reliker som säger coolt? Är det lika ocoolt att säga kidsen?
 
Kanske borde kolla om jag har feber ändå.
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0