I'm snygg and I know it

Hej jag är en tjej som inte väger 55 kg utan närmare 70 kg och bufuckinghu vad jag lider av fetma och borde skämmas över att jag inte anpassat mig efter idealet. Hur kan det vara okej att vara så tjock och lat?
 
 
Eller vänta nu, error. Föregående text var en lögn (eller ja inte min vikt) och alla som faktiskt går på bullshiten att man bara är smal nog vid 55 kan ta sig i brasan. 55 kg är undervikt för mig. Ska jag sträva efter undervikt bara för att en gammal provocerande bloggare anser att det är den ultimata HÄLSOSAMMA vikten för ALLA tjejer? Hell to the no. Varför bry sig så mycket om vad andra människor väger? Låt folk vara för tusan!
 
Vare sig människor väger 48 eller 100 kg så har folk inte med det att göra. Vad hände med behandla andra som du själv vill bli behandlad? Vad hände med mind your own business? Grodan skakar på huvudet. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0