Toaletter och läppstift

Tjabba tjena hallå. Sitter hemma hos familjen just nu och snyltar på mat och sällskap. Insåg stax efter att jag kom hit att de inte har ett badrum längre. Det har nämligen HSB bestämt sig för att renovera om! I lite smått panik över tanken att pissa i en hink frågade (skrek) jag "har ni inget dass längre?". 
 
Tji på mig för det hade de. En liten jävla bunkerliknande tegellåda mittemot förråden och tvättstugan. Klaustrofobi någon? 
 
Saknar mitt badrum och tröstar mig med att de i alla fall har rött läppstift här. 
 
 
 
Puh. Nu kanske jag kan överleva den här helgen. 
 
Åtminstone till nästa toabesök. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0