Bye bye lön

Gjorde någon form av spontan shoppingrunda igår. Inte likt mig, inte likt mig alls. Men jisses vad jag älskade att prova kläder... vad har hänt med mig? Var är tjejen som hellre stopppade gafflar i ögonen än shoppade? Intressant fenomen. Vad ska jag börja göra sen? Fixa naglarna? Usch hemska tanke... *ryser*. 
 
I vilket fall som helst så blev det ett par byxor och tre klänningar. 
 
 
Jag vet. Sämsta byxbilden. Men försökte med olika vinklar i nästan 30 minuter utan resultat. Inte värt det. 
 
 
 
Varför jag aldrig blir modell bevisföremål 1 ^. Johannes kommentar:
"Jag gillar den inte. Kragen ser ut som något man hade på nattlinnen under 70-talet"

 
Varför jag aldrig blir modell bevisföremål 2 ^
 
 
DAMN. Inte för att vara sån men hotbabe.com right here! Det var kärlek vid första ögonkastet <3
 
Klänningen är inte så dum den heller. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0