Dagens utmaning

Dagens utmaning är att lista några favoriter utifrån givna ämnen. So here we go!
 
 
Favorit
  • Bok - Ni får säga vad ni vill men mitt hjärta slår för bibeln. (Höhö man skulle kunna tro att jag jobbar i kyrkan).

  • Låt - Monster med gruppen Skillet. 

  • Bajs - Harpluttar lätt! De luktar inte och ser ut som choklad! 

  • Citat - "Ingen kan vara nere med en ballong!" / Nalle Puh

  • Skämt - Ibland på morgonen kan killar ha ett stående problem. Då är det bara att ta tag i det och dra en slutsats! (Mattehumor... inte lämpligt i kyrkan! Om du inte är på volontärkurs, för då skrattar ledarna med dig).

  • Film - Den här var svår. Har många jag tycker om. Men The Book Of Eli kommer jag aldrig tröttna på! 

  • Kläder - Kejsarens nya. Nej förlåt det var olämpligt. Svarta mjukisbyxor och en oversizetröja. Säger vi.

  • Kompis - Har jättemånga fina kompisar! Men 8 års underbar vänskap är inte fel det så det blir allt Emma <3

  • Lukt - Lukten av biopopcorn... *dreggel*

  • Ställning - Ha inte så snuskig fantasi! Det handlar om ståendes, liggandes, sittandes o.s.v. Nej jag menar allmänt! Har ingenting med siffran mellan 5 och 7 att göra! Sittandes i skrivbordsstolen med ett ben på skrivbordet och det andra på min hm.. fejk öppna spis. 
 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0