Dagens utmaning

Berätta något pinsamt om dig själv. 
 

Vadå utmaning? Hela mitt liv är full med smarriga pinsamheter! Något som jag dock tyckte var en riktig pinsam händelse var när jag och familjen åkte till Norge på semester när jag var liten. För mig vad det här mycket pinsammare än någon enstaka byxvätning. 
 
Jag och min mamma var i en mataffär. Jag ville envist bära en enormt stor glasflaska med läsk. You do the math. Dröjde inte länge innan flaskan gled ur mina små händer och gick i kras. Trodde jag skulle dö av skam när jag såg floden av läsk som spred sig på golvet. Röd i ansiktet sprang jag ut, rätt in i pappas famn och grät. Naaw, stackars minijag.
 
 
 
Om någon inte tycker det här är tillräckligt pinsamt kan jag ju också nämna att jag var på filmkväll i sjuan tillsammans med ett antal människor hos en kille. Mitt i filmen släppte jag av en rejäl brakare. Lite som åska lät det som. Det blev helt tyst innan jag skamset och desperat brister ut i gapskratt och gömmer mitt pionröda ansikte i händerna. Diskret Mia, diskret. 
 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0