Dagens utmaning

Något jag aldrig berättat innan.
 
När jag gick i lågstadiet var jag en gång på ett fotbollsläger. Hade under kvällen druckit lite för mycket och lämpligt nog var ALLA toaletter upptagna ett bra tag. När jag väl kom in på en toalett hann jag inte få av mig mjukisbyxorna i tid och yeah you get the picture. Livrädd, skamsen och ledsen kikade jag genom dörrspringan och väntade på att pappa skulle dyka upp (min pappa var en av vårt lags tränare). Han hjälpte mig tvätta av byxorna i handfatet men istället för att kasta de i en plastpåse eller något hängde han upp dem i rummet jag sov i. 
 
Blev en väldigt spännande diskussion angående var den där märkliga urinlukten kom ifrån bland mina medspelare kan jag säga. Jisses vad jag skämdes. Samtidigt var det väldigt roligt att se de andra tjejerna skylla på varandra. Mohahah. 
 
 
Förresten ett litet tips - om ni drömmer att ni går på toaletten så kommer er kropp bete sig som att ni faktiskt sitter på toaletten. Always freaking pee before you go to bed! Om du inte är småbarnsförälder och dina barn sover i din säng, då kan du alltid skylla ifrån dig.
 
Emma, din kissoman, det här kissinlägget är tillägnat dig <3
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0