Dagens utmaning

Eftersom jag älskar att göra bort mig och Emma inte kan motstå tävlingar så ska vi båda köra dagens utmaning på våra bloggar! Man vet aldrig vad som kan hända när det gäller oss. Kanske kommer jag slå ner en lisebergskanin med en sockervaddsmaskin eller kanske kommer Emma klä ut sig till en bebis med en jätteblöja och skallra. You never know.
 
Vi tänkte dock börja lätt. Med en bild på oss själva som tidigare inte lagts upp på internet. 
 
 
Här är då jag, sexy frog, dagen före julafton 2011. Jag har varken kammat eller tvättat håret och misstänker att det är pyjamasshorts jag har på mig under datorn. B E A U T I F U L! 
 
Eftersom jag inte kan få nog av min skönhet hittade jag lite till som aldrig legat ute på nätet. Bara njut nu av den här stunden hörrni. 
 
 
Från sommaren 2012. Sjuuuukt nice outfit. 
 
Och nu till finalen.
 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 
 
 
 
Julen 2011. Ett mästerverk. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0