Godisnoja

Mitt sockersug håller på att göra mig galen. Jag drömmer om godis. När jag vaknade gick jag upp och LUKTADE på Johannes godispåse. Nu sitter jag och försöker ignorera att det finns chokladbollar, kakor och till och med tårta nere på fritids. Ibland är livet inte rättvist. 
 
 
 
Så får man se den här bilden i arkivet och det hjälper inte direkt. EMMA VARFÖR TOG VI BILD PÅ DET?!
 
Ska gå och gråta nu. Gråta och drömma om ljuvlig choklad, smakfulla kolor och alla andra underbara sötsaker som finns. 
 
 
Gammal men passande bild.
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha oj det är ju i våran gamla, gamla lägenhet i Göteborg ju! :D Kände inte igen mig först ;) Haha! Och jag vet inte varför vi tog kort på de, antagligen för att det var sjuuuuukt gott :D

2013-04-23 @ 15:04:30
URL: http://nattstad.se/emmakristiansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0