*Lägg till valfri rubrik*

Jag satt och lyssnade på musikalen som min barnkör ska framföra nästa söndag och helt utan anledning gled mina tankar in på daggmaskar. Hur funkar det egentligen med parning och befruktning hos dem? 
 
 
Efter mycket funderande och hårkliande fick jag en jättebra idé! Google! 
 
 
"Daggmaskar är både hane och hona samtidigt. De byter spermier under parningen och befruktar varandras ägg." / Wikipedia
 
 
Inget konstigt alls. 
 
Känns som att Emma sitter och skrattar åt mig just nu. Det är vanligt förekommande i vår relation. Upptcäkte dessutom precis det här på min anteckningstavla. Stalker. <3
 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 

Kommentarer
Postat av: Emmiis

Hahah så jävla sjuuuuk är du... Va fan får du allt ifrån xD dessutom så valde du den fulaste bilden av alla :D

2013-04-26 @ 18:48:31
URL: http://nattstad.se/emmakristiansen
Postat av: Emmiis

Hahah så jävla sjuuuuk är du... Va fan får du allt ifrån xD dessutom så valde du den fulaste bilden av alla :D

2013-04-26 @ 18:48:31
URL: http://nattstad.se/emmakristiansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0