När tröttheten når nya gränser

Ungefär halv sex la jag mig i soffan och skulle bara "vila ögonen" en stund. Vaknade nyss av att mamma smsade och längtar redan tillbaka till den mjuka soffan och till sömnen. Skulle kunna sova i flera dagar känns det som just nu. Hoppas jag inte dragit på mig någon bakterie eller något virus nu när musikalen äntligen ska visas på söndag. 
 
Fun fact: Det här var första bilden på mig som Johannes såg <3 
 
 
Imån kör vi genrep inför söndagen! Sjukt taggad!
 
 
 
Nu måste jag få i mig nåt innan jag somnar sittandes. 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul att du vet vilken han såg första gången! Å att du dessutom har kvar den :D !

2013-04-30 @ 21:14:33
URL: http://nattstad.se/emmakristiansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0