Nattpromenad

Under natten tog jag och finaste prinsen en promenad genom Sävedalen. Riktigt mysigt och precis lagom kyligt! Vi började i trappan jag hatar mest av allt. Den tar seriöst ALDRIG slut. Okej, liten överdrift men den är sjukt lång. Utsikten är nice när man kravlat sig upp dock.
 
 
 
Vi gick till min favoritdamm och det var en riktigt vacker stämning. Bortsett från skriken från fulla ungdomar på andra sidan dammen. 
 


 
Jag blev helt salig över en lekplats på en skolgård och gungade ett tag medan Johannes skakade på huvudet åt mig. 
 
 


Känslan när man går förbi de här grejerna halv ett på natten... 
 
 
... hej skräckfilm typ! 
 
Sen sov jag gött och drömde om hur jag knuffade ner någon som retat mig utför en trappa. Tyvärr inte trappan jag hatar mest av allt. Förlåt drömperson ifall du fick ont!
 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0