On the blog again

Eftersom vissa faktiskt uppskattar struntsakerna jag skriver så har jag slagit vad med världens bästa Emma (http://emmakristiansen.blogspot.com/) om att skriva minst ett inlägg om dagen tills vi ses nästa gång! Jag kan inte gå in på vad jag måste göra om jag förlorar vadet eftersom jag råkat ge ut den här adressen till några av mina fina konfirmandtjejer (HEEJ PÅ ER <3), och faktiskt måste agera som något av en förebild. Ibland åtminstone. 

Har hänt allt möjligt den senaste tiden men kommer faktiskt bara dra upp en av mina favoriter. Var hemma hos familjen över påsk och blev lite flummig på socker. Min lillasysters kompis var på besök och vi kom tillsammans på den briljanta idéen att måla mig i ansiktet. Med läppstift. 


 
Skitbra (eftersom jag inte får säga skit på jobbet så tänker jag nu tillbringa någon sekund att hylla ordet: skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit). Eller ja, jag tyckte det var roligt fram till ögonblicket då jag skulle få bort det. Då tänkte jag mest "... skit". 


Nog med det förflutna! Idag har jag nämligen haft en riktigt intressant dag. Jag har bland annat:
  • Blivit väckt av min handledare en timme innan min väckarklocka skulle ringa .

  • Åkt spårvagn och buss med två stora svarta sopsäckar fyllda med konfirmandkåpor. Fortfarande småsur över väckningen. 
  • Delat ut reflexänglar på stan tillsammans med ca 200 andra konfirmander och ledare iklädda antingen kåpa eller t-shirt.
  • Varit väldigt nära extremt pinsamma situationer involverande larmet på kyrkan. He, upps. 

  • Druckit ananasjuice. 
Nu ska jag strax tvätta. Intresseklubben antecknar. 

Till Emma: I'm gonna win this shit (SHIT SHIT SHIT SHIT). Prepare yourself! 

 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer SÅ förlora! Moahahah! :D
Dessutom så är den bilden så OTROLIGT ful på mig. Den första bilden syftar jag på, bara så du vet. RÖVful. Bara för att JAG faktiskt FÅR säga RÖV. RÖVRÖVRÖVRÖV. Funderar på att kommentarstrakassera din blogg med RÖV RÖV RÖV RÖV. HAHA!
Puss :D

Svar: SKIIIIIITRÖÖÖÖÖÖV!
Ska bli så kul att se dig göra straffet sen :D ska filma!! ;)
Mia

2013-04-20 @ 17:28:07
URL: http://emmakristiansen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0