Tar det som det kommer

Spenderade eftermiddagen och kvällen med finaste Malin! Massa mys och kloka samtal. Malin stod för det kloka medan jag som vanligt var mest random med mitt chai te. Älskar den här människan, hon är precis som jag fast ändå inte. Vi klickade under en kvällspromenad på första volontärkursen och sen dess har hon vart fast med mig. Det var massa stjärnor ute den kvällen så efter den promenaden kallar vi varandra stjärnsystrar. <3
 
 
Sen fick hon äntligen fixa mina ögonbryn som hon velat ett tag. Sjukt duktig och bara lite blod spilla <3 hon försökte förklara för mig hur man fixar brynen själv men jag var lite som en gris vid en fin middag. Fattade ingenting. Såg ut såhär i mitt inre:
 
 
Tack för idag fina! Ha det bäst i Tyskland! Guds frid. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0